Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (19)Книжкові видання та компакт-диски (3)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Мартинюк В. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Мартинюк В. В. 
Педагогічні умови формування національної ідентичності студентської молоді в закладах вищої педагогічної освіти у позааудиторній роботі / В. В. Мартинюк. — Б.м., 2022 — укp.

У дисертації вперше обґрунтовано педагогічні умови формування національної ідентичності студентської молоді в закладах вищої педагогічної освіти у позааудиторній роботі (усвідомлення майбутніми педагогами значущості та потреби у формуванні національної ідентичності; створення у закладі вищої освіти національно-патріотичного середовища для формування національної ідентичності студентської молоді; активізація національно-патріотичної діяльності студентської молоді у позааудиторній виховній роботі). Розроблено та апробовано модель формування національної ідентичності студентської молоді в закладах вищої педагогічної освіти у позааудиторній роботі, яка містить наступні блоки: цільовий (мета, завдання), методологічний (підходи, принципи, функції), змістовий (педагогічні умови ефективності формування національної ідентичності студентської молоді у позааудиторній роботі), процесуальний (форми, методи, засоби, види діяльності) і діагностично-результативний (критерії, рівні, результати).Розкрито компоненти, критерії, показники та рівні формування національної ідентичності студентської молоді в закладах вищої педагогічної освіти у позааудиторній роботі. Компоненти: мотиваційно-ціннісний (потреба в інтеріоризації системи духовно-моральних, культурних, національних цінностей, мотиви); когнітивний (знання з історії української культури нашого народу, національно-патріотична самовідомість); емоційно-почуттєвий (почуття любові до Батьківщини, повага до свого народу, відчуття національно-духовного зв’язку з ним); практичний (готовність відстоювати інтереси своєї країни, діяти на її благо, захищати їх тощо). Критерії: мотиваційно-ціннісний (формування у студентів мотивації до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності), когнітивний (розуміння атрибутів держави, прав і обов’язків), емоційно-почуттєвий (ціннісне ставлення до Батьківщини, діяльність спрямована на збереження історичної пам’яті свого краю тощо) та практичний (суб’єкт-суб’єктна взаємодія як основа патріотичних звичок). Показники: усвідомлення цінності особистості, її неповторності; добра, справедливості, толерантності, праці; власної майбутньої професії педагога; глибина професійних та особистісних знань, здатність студентів до їх інтеграції для здійснення майбутньої професійної діяльності та життєдіяльності; глибина вираження національно-патріотичних почуттів до України, до свого народу; повнота переживань краси нашої рідної природи, видатних пам’яток минулого, творів сучасного і народного мистецтва; прояв співчуття, толерантності у ставленні до батьків, рідних, викладачів, наставників, колег по навчанню, старших; системність, ґрунтовність професійних умінь, їх взаємопов’язаність з особистісними якостями, спрямованість на високу продуктивність майбутньої професійної діяльності; оптимальний рівень розвиненості вмінь у науково-дослідній, дослідницькій, пізнавальній, волонтерській, патріотичній роботі.^UThe dissertation substantiates for the first time the pedagogical conditions of formation of student’s youth national identity in institutions of higher pedagogical education in extracurricular work (awareness by future teachers of the importance and need for the formation of national identity; creation of a national-patriotic envirоnment in the institutiоn оf higher educatiоn fоr the fоrmatiоn оf the natiоnal identity оf student yоuth; activatiоn оf natiоnal patriоtic activity оf student yоuth in extracurricular educatiоnal wоrk). A mоdel оf the fоrmatiоn оf the natiоnal identity оf student’s yоuth in institutiоns оf higher pedagоgical educatiоn in extracurricular wоrk was develоped and tested, which cоntains the fоllоwing blоcks: target (gоal, task), methоdоlоgical (apprоaches, principles, functions), content (pedagogical conditions for the effectiveness of the formation of the national identity of student youth in extracurricular work), procedural (forms, methods, means, types of activities) and diagnostic-resultative (criteria, levels, results). The components, criteria, indicators and levels of formation of the national identity of student youth in institutions of higher pedagogical education in extracurricular work are revealed. Components: motivational and valuable (the need to internalize the system of spiritual and moral, cultural, national and universal values, motives); cognitive (knowledge of the cultural history of our people, patriotic consciousness); emotional-sensual (feeling of love for the Motherland, moral responsibility before it, respect to people, feeling of a spiritual connection with them); practical (willingness to act for the benefit of our country, defend its interests, protect them, etc.). Criteria: motivational and valuable (formation of studentsʼ motivation to organize educational and leisure activities), cognitive (understanding of the attributes of the state, rights and duties), emotional and sensitive (valuable attitude to the Motherland, activity is aimed at preserving the historical memory of the region etc.) and practical (subject-subject interaction as the basis of patriotic habits). Indicators: awareness of the value of the individual, its uniqueness; goodness, justice, tolerance, work; own future profession of a teacher; depth of professional and personal knowledge, studentsʼ ability to integrate them for future professional activities and life activities; depth of expression of patriotic feelings towards Ukraine, towards its people; the fullness of experiencing the beauty of native nature, outstanding monuments of the past, works of folk and modern art; manifestation of empathy, tolerance in relation to parents, relatives, fellow students, teachers, elders; systematicity, thoroughness of professional skills, their interrelationship with personal qualities, focus on high productivity of future professional activity; optimal level of development of skills in cognitive, research, volunteer, patriotic work.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського